FAQ – często zadawane pytania

Q?

Czy Grand Łeba oferuje dostęp do Wi-Fi?

A.

Tak.

Q?

Czy przy Grand Łeba znajduje się parking?

A.

Tak. Na terenie Grand Łeba znajduje się parking dozorowany. Opłaty wg aktualnego cennika

Q?

Jakie lokale gastronomiczne znajdują się w hotelu?

A.

W Grand Łeba znajdują się restauracja oraz Drink Bar.

Q?

Czy GRAND ŁEBA znajduje się przy plaży?

A.

Grand Łeba znajduje się w centrum Łeby, bezpośrednio przy kanale portowym w Łebie, od plaży dzieli nas odległość 950 metrów.

Q?

Czy są pokoje z widokiem na morze?

A.

Tak, pokoje znajdujące się na najwyższym poziomie zapewniają widok na morze.

Q?

Czy w Grand Łeba znajduje się Strefa Spa i Baza zabiegowa?

A.

Nie, w Grand Łeba nie świadczymy usług SPA, nie posiadamy również bazy zabiegowej.

Q?

Jakiego typu pokoje dostępne są w ofercie hotelu i jak są wyposażone?

A.

W Grand Łeba znajdują się pokoje z łazienkami: 1-osobowe, 2-osobowe, 3-osobowe, pokoje familijne oraz apartamenty. Do dyspozycji gości pozostają: telefon, suszarka do włosów, telewizor, chłodziarka, ręczniki.

Q?

Czy istnieje możliwość zamówienia dodatkowego łóżka w pokoju i jaki jest to koszt?

A.

Oczywiście. Na życzenie Gości w pokojach dostawiamy łóżka. Koszt dostawki zależy od kilku czynników takich jak: wiek gościa, termin i opcja pobytu.

Q?

W jakich godzinach rozpoczyna i kończy się doba w Grand Łeba ?

A.

Doba hotelowa w Grand Łeba trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00. W dniu wyjazdu pokój należy opuścić przed g. 11.00

Q?

W jaki sposób można dokonać rezerwacji?

A.

Rezerwacji pokoju można dokonać na trzy sposoby: telefonicznie kontaktując się z naszymi konsultantami , poprzez kontakt e-mail: recepcja@grandleba.pl oraz poprzez wybrany system rezerwacyjny.